RYL Forums

RYL Forums (https://www.recoveryourlife.com/forum/index.php)
-   General Chat (https://www.recoveryourlife.com/forum/forumdisplay.php?f=21)
-   -   The 'I need a distraction' thread. (https://www.recoveryourlife.com/forum/showthread.php?t=243064)

Cacoethes 08-01-2022 07:19 PM

Noooo go and do your food shopping!!!
Tis important!

nonperson 08-01-2022 07:24 PM

DX

It is important. I think it's especially worse because I need to buy stuff for work lunches again, so that's just reminding me that it's not long until Monday.

Cacoethes 08-01-2022 07:28 PM

Ah yes. Food shopping with a good dose of reality!

nonperson 08-01-2022 07:33 PM

Venom is only on All 4 for another four hours so that might do nicely as a reality antidote.

Cacoethes 08-01-2022 07:44 PM

Ah yes! Definitely!

nonperson 08-01-2022 07:48 PM

So... I suppose I had better go.

Cacoethes 08-01-2022 07:53 PM

Doooo it!

nonperson 08-01-2022 09:06 PM

Done it!

Forgot it closed at 9 though so it was a bit rushed. Nice and quiet though.

Cacoethes 08-01-2022 09:22 PM

Yay well done!

It was really busy when I went earlier

nonperson 08-01-2022 09:25 PM

I may have cheered out loud when I pulled into the car park. I've been going much earlier lately, still evening but it's not really quiet enough. Probably not as busy as in the day time though or Sundays.

Cacoethes 08-01-2022 09:34 PM

It's always best when it's quiet!
Going late at night is.good also because loads of things are reduced!

My phone has decided to open ryl in a different way so I keep having to log in again. And close the browser myself..how irritating!

nonperson 08-01-2022 10:28 PM

A lot of the shelves were completely empty though, that's always a risk.

That's weird!

Cacoethes 08-01-2022 10:52 PM

Ah yes that's true.
When I used to go after seeing Jasmine, so around 7-8pm there was never any coke zero on the shelves. But they've actually got a lot better at that because for the last 6 months or so there's been plenty by the time I get there in the evening. And that's the only thing I really care about lol

Very weird!

Cacoethes 09-01-2022 09:07 AM

Morning everyone!

tamobhuuta 09-01-2022 10:44 AM

Morning, how are you?

Cacoethes 09-01-2022 10:48 AM

Could be better.
Just waiting for crisis team now.

How are you?

tamobhuuta 09-01-2022 10:58 AM

Do you want then to arrive earlier or later?

I am ok. All I've got to do today is go to Mass. And I'm hoping my coping skills will keep the anxiety at bay.

Cacoethes 09-01-2022 11:02 AM

Don't really mind.
I don't have work until 6
He will be here in about half an hour

I hope you enjoy mass
You do so well with your coping skills

tamobhuuta 09-01-2022 11:07 AM

Thanks. I hope the appointment is helpful.

Cacoethes 09-01-2022 11:15 AM

Thank you.
It probably won't be lol

tamobhuuta 09-01-2022 12:57 PM

How was it?

Cacoethes 09-01-2022 01:01 PM

Not great.
But he did say someone else was going to see me but he wanted to see me because he hadn't seen me in ages which was nice

tamobhuuta 09-01-2022 01:06 PM

That's kind. Did he tell you when you will meet the other person?

Cacoethes 09-01-2022 01:11 PM

It's usually someone different every time.
Just depends who's in.

tamobhuuta 09-01-2022 01:15 PM

It's the same here. Sometimes they remember me and I have no idea who they are...

Cacoethes 09-01-2022 01:32 PM

Most of them know me.
I remember some of them.
One of them I've known for about 7 years now!
He started off as an activities coordinator on the ward, now he's nurse in charge.
Some of them I don't remember and it's awkward.

tamobhuuta 09-01-2022 02:47 PM

Lol

Are you working today?

Cacoethes 09-01-2022 02:48 PM

Yeah.
I start at 6.

tamobhuuta 09-01-2022 02:49 PM

That's good. Sounds like you're doing well there?

Cacoethes 09-01-2022 02:54 PM

Yeah I really enjoy working there!
:)

tamobhuuta 09-01-2022 03:08 PM

I think a customer-facing job would freak me out.

Cacoethes 09-01-2022 03:12 PM

I thought it would freak me out until I started doing it!
I was surprised at how quickly I came out of my shell!

tamobhuuta 09-01-2022 03:13 PM

I'm impressed :) I've done work experience and charity work dealing with customers and I couldn't hack it.

Cacoethes 09-01-2022 03:51 PM

Thanks! :)
It's not for everyone!

nonperson 09-01-2022 03:59 PM

I find dealing with the public very tiring! I'm lucky that I'm mostly hidden away from where the public are =P

Cacoethes 09-01-2022 04:04 PM

Haha!
If we need to get away from the public we hide in the glass wash :p

nonperson 09-01-2022 04:06 PM

I can hear them but not see them a lot of the time though. Sometimes that's worse o.O

Cacoethes 09-01-2022 04:11 PM

I think that would freak me out a bit!

nonperson 09-01-2022 05:00 PM

It's kinda normal really. It's not like they sneak up on anyone, we know where to expect them. Sometimes it's fun to appear out of nowhere though and freak them out =P

Cacoethes 09-01-2022 05:05 PM

Haha! That sounds like something I'd do :p

nonperson 09-01-2022 05:47 PM

I quite enjoy making people jump when I burst through a a certain door. They're all peacefully walking around and then BOOM there I am. They probably shock me as much as I shock them tbh!

Hope your shift is nice and quiet tonight.

Cacoethes 09-01-2022 05:51 PM

Haha!
Sounds like fun!

Thanks. The car park doesn't seem too bad.
I've still got 10 mins to my shift so just sitting outside

nonperson 09-01-2022 05:57 PM

I don't want to work tomorrow... *whine* =(

one_step_closer 09-01-2022 06:30 PM

I hope your shift goes well Beckie.

Poor you NP, are you working the whole week?

nonperson 09-01-2022 07:21 PM

Yep, back to five days a week. And I think I'm working the weekend too so no easing in gently for me!

Cacoethes 10-01-2022 07:19 AM

Morning everyone

tamobhuuta 10-01-2022 10:55 AM

Morning :) you're up early. How are you?

Cacoethes 10-01-2022 10:58 AM

Yeah. Happens occasionally!

I'm okish.
Don't know when crisis are coming. I called them and they didn't know either :eyeroll:

How are you?

tamobhuuta 10-01-2022 11:02 AM

That's frustrating. I hope they come at a convenient time.

I am ok. My godmother is going to call me at about 2pm. I'm relieved I didn't need PRN yesterday, I was worried I was addicted!

Cacoethes 10-01-2022 11:07 AM

They just called!
They wanted to come at the same time as church people. But she's gonna come earlier.

I hope you have a nice chat with your godmother!
That's great! Well done!


All times are GMT +1. The time now is 03:54 PM.

Powered by vBulletin® Version 3.6.4
Copyright ©2000 - 2023, Jelsoft Enterprises Ltd.