RYL Forums

RYL Forums (https://www.recoveryourlife.com/forum/index.php)
-   General Chat (https://www.recoveryourlife.com/forum/forumdisplay.php?f=21)
-   -   The 'I need a distraction' thread. (https://www.recoveryourlife.com/forum/showthread.php?t=243064)

Cacoethes 30-12-2021 11:16 PM

Yep! Lol

I mainly listen to my liked songs!

I've had it for less than a year and have had no issues yet!

nonperson 30-12-2021 11:24 PM

I've had it for years and keep having issues. Dunno what's going on, but it;s currently not enough to make me move to Spotify =P

Cacoethes 30-12-2021 11:30 PM

I've never used spotify.
Tbh I was still using an ipod up until this year!
My entire family use Spotify

nonperson 30-12-2021 11:47 PM

I've never used it either. I know my sister does. It's probably the only alternative if I get pissed off enough with Amazon

Cacoethes 30-12-2021 11:49 PM

Yeah. I hear it's pretty good if you get premium. Otherwise you just get ads.

nonperson 31-12-2021 12:05 AM

I have premium. I don't even remember ads before then but I have been with them a long time now.

Cacoethes 31-12-2021 12:06 AM

Think I'm gonna try and sleep
I had zopiclone so fingers crossed I'll actually be able to sleep tonight!

Good night and sleep well!

nonperson 31-12-2021 12:07 AM

Good night and good luck!

Cacoethes 31-12-2021 09:51 AM

Morning everyone!

tamobhuuta 31-12-2021 11:26 AM

Hi :) how are you?

Cacoethes 31-12-2021 11:34 AM

I'm ok thanks :)
How are you?

tamobhuuta 31-12-2021 11:40 AM

I'm ok. Just a nice quiet day ahead of me. Do you have any plans?

Cacoethes 31-12-2021 12:20 PM

No plans.
Just another boring day!

tamobhuuta 31-12-2021 02:56 PM

I have a sore throat :( sad times.

one_step_closer 31-12-2021 03:00 PM

Have you got something to ease your sore throat Tamo?

Sorry you still have covid Beckie.

There's hardly anyone working in the chemist I go to because of winter illnesses and relatives having covid.

Cacoethes 31-12-2021 03:17 PM

Thanks lindsay

I had to ring the gp this morning and there was a message saying they have a high number of staff sicknesses at the moment. And a pub near mum's has closed because too many staff had covid!
It's really getting around!

nonperson 31-12-2021 03:26 PM

There was stuff about that on the news this morning, how so many people are off work including NHS staff who are critically important at the moment.

Cacoethes 31-12-2021 03:35 PM

It is worrying

nonperson 31-12-2021 04:28 PM

All the restrictions, or lack of, seem to be about controlling the number of people in hospital and getting jabs but that doesn't stop people catching it and the impact that has on everything.

Cacoethes 31-12-2021 04:32 PM

Exactly

The test and trace thing asked which place I thought I picked it up and I'm almost 100% sure I got it from work. Pretty much everyone has had it there!

nonperson 31-12-2021 04:51 PM

Most likely. Lots of different people mixing all over the place in a pub! Didn't you also say your brother had it when you went to visit?

On a better note, Mrs Doubtfire is on Film4 at 16:10!

Cacoethes 31-12-2021 04:53 PM

Yeah he did!
I didn't interact with him at all though and he even used a separate bathroom to everyone else!
But it is a sneaky virus

Yaaaaaaay!!! That is awesome news!

nonperson 31-12-2021 05:09 PM

Very sneaky.

I need to watch something like that today. I also saw that Jumanji was on and Hook is on now too. Must be a Robin Williams new years eve o.O

Cacoethes 31-12-2021 05:12 PM

Yes me too

I've got film4 on now!
Hellooooooo!!!! :tongue2:

nonperson 31-12-2021 05:17 PM

Yay =D

Although I'm going to have to abandon to pick up my prescription and watch on Film4+1 when I get back.

Cacoethes 31-12-2021 05:19 PM

Oh no! Thank god for +1! Lol

I've just got my prescription.
Someone from work got her mum to get it for me :)

nonperson 31-12-2021 06:32 PM

That's nice of them!

I've got mine too. Surprised it was ready.

Cacoethes 31-12-2021 06:34 PM

I was surprised mine were ready too!

Glad you got them!
Can you relax now?

nonperson 31-12-2021 07:16 PM

Yep I'm literally laying on the sofa with a cat on me who is getting annoyed at being jiggled around every time I laugh at Mrs Doubtfire =P

Cacoethes 31-12-2021 07:24 PM

Haha!

One thing that does annoy me in this film is that they keep saying Mrs Doubtfire is from England. Lol

nonperson 31-12-2021 07:50 PM

Yep! Sometimes it's English but mostly not.

Cacoethes 31-12-2021 07:53 PM

Yep!

Temple of Doom is on now
That's one good thing about Christmas/new year. All the good stuff on TV!

nonperson 31-12-2021 08:08 PM

I've not noticed any good TV until today to be honest!

Temple of Doom is very good though.

Cacoethes 31-12-2021 08:11 PM

There's been a few good films on here and there

It is indeed!

Are you watching anything good?

Cacoethes 31-12-2021 08:25 PM

Noooo Betty White has died! :'(

not_so_insig 31-12-2021 08:26 PM

I watched totp new year special before but fast forwarded 2 songs because they were crap. Music these days is a bit samey with the exception of Ed Sheeran.

nonperson 31-12-2021 08:30 PM

I'm just watching the end of Mrs Doubtfire. About to put pizza in the oven.

I think that's a bit of a sweeping statement there, Dawn. Music is subjective! I could easily call Ed Sheeran samey.

Cacoethes 31-12-2021 08:36 PM

Ed Sheeran is definitely samey

nonperson 31-12-2021 08:40 PM

But annoyingly likeable!

Cacoethes 31-12-2021 08:50 PM

Yeah he seems like a decent enough guy

nonperson 31-12-2021 09:18 PM

I meant the music but yep, that too.

His eyes freak me out a bit.

Cacoethes 31-12-2021 09:20 PM

I'm not a fan of his music
Especially because 'Bad Habits' was on repeat on the work playlist for days on end and I just couldn't deal with him anymore after that!

nonperson 31-12-2021 09:58 PM

Yup that'll ruin any good song.

Cacoethes 31-12-2021 10:03 PM

Indeed!

The last leg is on now
I always end up watching it on new years eve!
Except last year because I was in hospital and new year sucked

I anticipate getting lots of drunk messages/photos in the work group chat tonight!

Cacoethes 01-01-2022 01:32 AM

Happy New Year everyone!!!!

nonperson 01-01-2022 01:37 AM

Happy New Year.

I fell asleep and missed all the TV and fireworks...

Cacoethes 01-01-2022 01:39 AM

Oh no!

I'm going to sleep now.
But I'm sure I will be continuously woken up into the early hours with drunk texts and pics from the work group chat

Cacoethes 01-01-2022 09:55 AM

Morning everyone!

nonperson 01-01-2022 10:12 AM

Morning.

How're you?

Cacoethes 01-01-2022 10:23 AM

I'm ok thanks!

You?


All times are GMT +1. The time now is 11:19 AM.

Powered by vBulletin® Version 3.6.4
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.