RYL Forums

RYL Forums (https://www.recoveryourlife.com/forum/index.php)
-   Veterans Board (https://www.recoveryourlife.com/forum/forumdisplay.php?f=34)
-   -   Virtual Psych ward! (https://www.recoveryourlife.com/forum/showthread.php?t=1312)

Kuwairo 18-06-2008 12:36 PM

yay :D
cheers
Less then half an hour now...

MammaMia 18-06-2008 12:37 PM

*sings to grease megamix*

hehehehhe

*jumps around some more*

farawayfairy 18-06-2008 01:28 PM

Hello all. Sorry I disappeared quickly last night - that's the problem with still living with parents! Can't wait til uni in September!

Helen and Emma, I hope you have a great day.

I'm off to sit my last exam in a minute. How are everyone today?

Kuwairo 18-06-2008 01:35 PM

I know that problem - it's nice to have the freedom that uni brings =)
Good luck hun!
I'm ok, less anxious now. How are you?

farawayfairy 18-06-2008 01:39 PM

Glad you're feeling a bit better :)

I'm not sure how I am actually. I know that must sound a bit odd but erm..I dunno. Worried about how things will be after my exam rather than the exam itself but I guess I need to not think about that.

farawayfairy 18-06-2008 04:48 PM

*sits in the corner and cries*

I don't know what the point in trying is anymore.

blondiebear 18-06-2008 05:09 PM

I overslept. Dwat. Something about my cat having a hairball in the middle of the night. On the bed. So I get to wash the blanket and top sheet. I don't think I really woke up, just made the comment to husband that I should get out of bed so he could change the sheets. He just said that only the top sheet needed to be changed and draped it nice and cool over me. Then Bozo was a pain about his morning feed me dance.

I haven't even looked at the curtains. Dining room table is cleared though, so I can set the stuff out on it.

*hugs everyone*
*goes off, drinking diet pepsi, wondering if caffeine gum would help*

MammaMia 18-06-2008 05:21 PM

*snuggles everyone*

Guess who's here along with me? :D Yeeeep Emma :P

Emma wants me to tell you all that she is not OLD because she got ID'd today when buying a lighter. She's pretty proud LOL!

We went shopping, broght emma presents...spent money neither of us could afford *whistles*.....had dinner yay.....and guess what? We got makeup for 30 which should HAVE been 180 =\

Funnnnn times =]

farawayfairy 18-06-2008 05:22 PM

Sounds like you both had a great time =] *hugs*

Jetforce 18-06-2008 05:24 PM

*nods too* Sounds like u had FUN!!! yay...lol

MammaMia 18-06-2008 05:28 PM

We did have fun :D

Emma's already gone and guess who misses her already?

But this time will be easier cus I know she's coming back for me on Saturday :P

Jetforce 18-06-2008 05:33 PM

Oh lovely then ;)

Lucky u guys can hang out together...!! :-)

MammaMia 18-06-2008 06:11 PM

Yeah well we're off to Em's (lil-princess) party on Saturday =D

Jetforce 18-06-2008 06:52 PM

Lucky u...i wanna come too :P

Pomegranate 18-06-2008 07:29 PM

Told you Jem, you start swimming now you may just make it in time for the closing speech and toast ;)

Jetforce 18-06-2008 07:44 PM

LOL

i'll be lucky to be alive and make it to ur party if i decide to swim my heart out for odd 3000kms :P

MammaMia 18-06-2008 07:52 PM

LOL you make me laugh you two.

Em is ****ing amazing, but I still dont get why ur so happy u got id'd heheheheheheh :P

MammaMia 18-06-2008 07:52 PM

Thought I think I worked it out hahaha

Jetforce 18-06-2008 07:55 PM

oi!!

Can't u spare me a dingy? at least i can sleep my way until i reach the UK

l.e.g.o 18-06-2008 07:57 PM

hey im gonna hide out here for a bit-i know a fair few of you dont know me but jem does deffo-thanks just need some hugs
xx


All times are GMT +1. The time now is 07:27 AM.

Powered by vBulletin® Version 3.6.4
Copyright ©2000 - 2021, Jelsoft Enterprises Ltd.