RYL Forums

RYL Forums (https://www.recoveryourlife.com/forum/index.php)
-   Veterans Board (https://www.recoveryourlife.com/forum/forumdisplay.php?f=34)
-   -   Virtual Psych ward! (https://www.recoveryourlife.com/forum/showthread.php?t=1312)

MammaMia 11-05-2010 08:33 PM

They're cuuuuute :) I wish I wasn't allergic to cats IRL lol :(

*biiiiiiiiiig hugs JK* Just because I can.

Anyone wanna take all my **** & **** feelings away now? :(

PoisonedApple 11-05-2010 08:33 PM

lol I can't have pets in my apartment without being evicted. I get around it with the ones I have because they're caged. And while I miss having cats my bunny and chinchillas are all prey animals :) I will keep them all virtually though :D

Doikers 11-05-2010 08:33 PM

Awww Nicole , they are sweet:) 8 must be a handfull!

nicole94 11-05-2010 08:39 PM

lol. aaw helen, shame you're allergic! and yeah. 8 is a handful. but its fun lol.

Scarletdreamer 11-05-2010 08:44 PM

Here are the pics...
The following content has been hidden - Reason : big pics...








Sorry they're so big... :-S

Kahlia1981 11-05-2010 08:44 PM

Hi all. *big hugs for those who want/need them*

Our downstairs neighbour was playing some loud music before. They shut up when our next door neighbour got home. Sounds like they realised it was too loud and shut it off because they realise they only have to have one more complaint made about them and they're out of here. Body Corporate ruling not anyone elses.

So over everything and so damn stressed. Just want to sit in a dark corner and cry. :crying:

Doikers 11-05-2010 08:48 PM

April!! You look great ! What a cool new hairstyle ! AND you are NOT ugly grrrrr stop saying that about yourself .

*Hugs Kahlia* I'm glad your neighbours shut off their music * makes Kahlia a cup of de-stressing camomille tea with or without honey*

MammaMia 11-05-2010 08:49 PM

*hugs everyone tight*

April, you sexy mofo, you are NOT fat or ugly. Am seriously loving your hair missy <3

Nicole, yeah it is, oh well :(

nicole94 11-05-2010 08:52 PM

my friend is allergic to cats though helen, and she has a little black cat called ferreo rocher. (we're keen on chocolate names, her sister has a cat called minstrel, and her mums getting two, called cookie and crunchie.....)
*offers khalia a nice ginger kitten to huggle*

MammaMia 11-05-2010 08:53 PM

Wow, how does she cope??

nicole94 11-05-2010 08:56 PM

she just takes tablets for it and doesnt let the cat near her face.

Doikers 11-05-2010 08:58 PM

OOps April I just missed you on Facebook :S sorry I was watching TV While trying to balance on the arm of the sofa , not easy lol

PoisonedApple 11-05-2010 09:01 PM

Quote:

Originally Posted by Doikers (Post 2291452)
April!! You look great ! What a cool new hairstyle ! AND you are NOT ugly grrrrr stop saying that about yourself .

*Hugs Kahlia* I'm glad your neighbours shut off their music * makes Kahlia a cup of de-stressing camomille tea with or without honey*

I second this.
Totally cute April.

MammaMia 11-05-2010 09:01 PM

Fair enough Nicole.

nicole94 11-05-2010 09:07 PM

yeah lol. gnaaaw. cookie's sat in the hallway eating cat biscuits! lol

MammaMia 11-05-2010 09:12 PM

Cute ^_^

nicole94 11-05-2010 09:15 PM

yeah lol (sorry about this, i have a bit of a kitten addiction at the moment!)

MammaMia 11-05-2010 09:17 PM

It's okay.

Nice to see bit of happiness in the ward.

*hides*

Scarletdreamer 11-05-2010 09:19 PM

Kitten addiction = awesomeness. :D I have a cat, named Daniel... I'm keen on human names for my animals, except for my livestock (2 sheep and a goat, all music-themed names: Jazz and her daughter Melody, then Calypso is the goat). :) I used to be allergic to cats and we had one, just didn't let it near my face either. But apparently I'm not allergic anymore? because I can snuffle Daniel (lol) and I don't get the sneezes then. So I hope I'm not allergic anymore... that would be uber amazing.

Thanks for the compliments, guys... I'm loving the haircut & how it feels but not so sure about my FACE itself. :(

PoisonedApple 11-05-2010 09:23 PM

Oh April *:P blows raspberries in general direction* your face is just fine and I best not hear you utter the u word again cuz you're not!


All times are GMT +1. The time now is 05:08 PM.

Powered by vBulletin® Version 3.6.4
Copyright ©2000 - 2022, Jelsoft Enterprises Ltd.