RYL Forums

RYL Forums (https://www.recoveryourlife.com/forum/index.php)
-   General Chat (https://www.recoveryourlife.com/forum/forumdisplay.php?f=21)
-   -   The 'I need a distraction' thread. (https://www.recoveryourlife.com/forum/showthread.php?t=243064)

nonperson 10-01-2020 12:24 PM

That's so cool, Beckie!

I've been to Florida before. It's Vegas and LA and then San Francisco this time. Finding tours and tickets for everything is exhausting. =/

Cacoethes 10-01-2020 12:26 PM

It was awesome!

Wow! That's a lot of travelling!
I'm jealous. Not of the organising though, that does sound exhausting

nonperson 10-01-2020 12:28 PM

What did you do at space camp?

I'm just going round in circles so think I'm gonna stop looking for now. Need to make some phone calls today too, ugh.

tamobhuuta 10-01-2020 12:42 PM

Oo space camp, that sounds exciting!

Cacoethes 10-01-2020 12:46 PM

We went on the simulators that actual astronauts use! Moonwalking one and a G force one and in an actual space ship simulator where we got to press all the buttons in the correct sequences (there was a script to follow and a hell of a lot of buttons!) And got to be in the control room as well. And we learned loads about NASA and all the scientists and stuff.
We did loads. It was epic!
We had so much fun that my brother forgot it was his birthday halfway through the week!

Ugh phone calls. Probably best to have a break from looking for now

nonperson 10-01-2020 12:48 PM

Wow! I'd throw in this trip to do space camp instead! Don't think my sister would be too pleased though because the trip is for her wedding...

Cacoethes 10-01-2020 12:54 PM

Yeah you should probably go to your sister's wedding :p

nonperson 10-01-2020 12:54 PM

But but... space caaaaamp. =(

Cacoethes 10-01-2020 01:02 PM

I know, it's a hard choice :p

Cacoethes 10-01-2020 01:12 PM

Just got the flight info for my holiday
I have to be there for 5am!!!
Which means staying in a hotel because the trains don't run that early.
5am man

tamobhuuta 10-01-2020 01:19 PM

I don't envy you!

chinahorse 10-01-2020 01:26 PM

Ack 5am is fine if it's for holiday.

nonperson 10-01-2020 01:26 PM

Damn, that is early... Are there any overnight buses like Megabus or something you could get instead of booking a hotel? Might be cheaper.

Cacoethes 10-01-2020 01:49 PM

True Lillie!

There are no coach-like things in this area unfortunately.
I've looked at hotels and they're not actually too expensive. And the bus to the terminals from the hotel is only 3.

nonperson 10-01-2020 02:04 PM

Ah that's not too bad then.

Cacoethes 10-01-2020 02:09 PM

Nah it'll be fine

What are you up to np?

nonperson 10-01-2020 02:11 PM

Still looking at tours and tickets! And mostly avoiding making a phone call...

Cacoethes 10-01-2020 02:26 PM

I find it better to get phone calls over and done with.
Otherwise I end up talking myself out of making them!

one_step_closer 10-01-2020 02:32 PM

Hi everyone.

tamobhuuta 10-01-2020 02:33 PM

Hi osc how are you?

Cacoethes 10-01-2020 02:40 PM

Hey lindsay
How are you?

one_step_closer 10-01-2020 02:50 PM

*shrugs* Not great.

What are you all getting up to now?

Cacoethes 10-01-2020 03:11 PM

Sorry to hear that lindsay

I'm watching police interceptors and drinking tea
I also had budget hobnobs but they are gone now
How about you?

nonperson 10-01-2020 03:21 PM

This particular phone call involves knowing that no one will pick up! It's the worst hospital appointment making system ever. They send a letter telling you to ring them but then they never answer the phone...

Cacoethes 10-01-2020 03:22 PM

What a pain!!

nonperson 10-01-2020 03:42 PM

Blimey, they answered on the third attempt.

Cacoethes 10-01-2020 03:43 PM

Yay!
Have you got an appointment booked then?

nonperson 10-01-2020 03:49 PM

Yup, end of the month. Was hoping it'd be sooner though... Nevermind.

Cacoethes 10-01-2020 03:50 PM

At least it's booked now!

Shirayuki 10-01-2020 03:50 PM

hi guys, whats up?

nonperson 10-01-2020 03:53 PM

Yup, that's one thing accomplished today. I'm wondering whether to shower or not... I'm thinking not.

Hey Shira. How's things?

Shirayuki 10-01-2020 03:54 PM

i think you should shower np

they're ish, you?

tamobhuuta 10-01-2020 03:57 PM

A shower might be good, if you can, manage it.

Shirayuki 10-01-2020 03:57 PM

hey tamo, how're you?

Cacoethes 10-01-2020 03:59 PM

I need to shower today too np

Hey shira!

Shirayuki 10-01-2020 04:04 PM

hey Beckie! how are you today?

Cacoethes 10-01-2020 04:09 PM

I'm ok thanks!

Shirayuki 10-01-2020 04:10 PM

^^ what are you doing today?

nonperson 10-01-2020 04:10 PM

I was going to say something about RYL shower day (like RYL bin day) but a group shower day is too strange. =P

Things are also ish here too, Shira.

Everyone's right, I should shower... but meh.

Shirayuki 10-01-2020 04:12 PM

i hope things get better np!

group shower day, why not?

Cacoethes 10-01-2020 04:14 PM

I'm not doing a lot today
How about you?

Group shower day does seem a bit weird :p

nonperson 10-01-2020 04:16 PM

Well this place is a bit weird. >.>

one_step_closer 10-01-2020 04:17 PM

Haha!

I just washed my hair instead of having a shower.

nonperson 10-01-2020 04:23 PM

I was thinking about doing that instead.

Cacoethes 10-01-2020 04:29 PM

That is true np!

I mainly need to wash my hair because I'm seeing Jasmine tomorrow and my mum moans if I haven't washed my hair. But it's easier to jump in the shower rather than wash it over the bath

Shirayuki 10-01-2020 04:30 PM

i was forced to take a shower this morning :P

nonperson 10-01-2020 04:31 PM

I have a cat on my lap now so can't move...

Shirayuki 10-01-2020 04:33 PM

yup, can't move the cat ^^

well after the cat moves by itself maybe you can go take a shower np?

Shirayuki 10-01-2020 04:36 PM

i have to go-

i'll try to be back soon but can't promise anything thanks to me having to go through an entire period where we can't have our chromebooks out-

cya

Cacoethes 10-01-2020 04:49 PM

See you later!

Nope can't move the cat np


All times are GMT +1. The time now is 07:39 AM.

Powered by vBulletin® Version 3.6.4
Copyright ©2000 - 2022, Jelsoft Enterprises Ltd.