RYL Forums

RYL Forums (https://www.recoveryourlife.com/forum/index.php)
-   Veterans Board (https://www.recoveryourlife.com/forum/forumdisplay.php?f=34)
-   -   Virtual Psych ward! (https://www.recoveryourlife.com/forum/showthread.php?t=1312)

nicole94 31-12-2010 04:36 PM

lol. Thats my birth year too :) *High fives*

FlyingNy 31-12-2010 04:36 PM

Woops, old account (I'mjustme). As I was saying, I thought I'd say hi for the last time this decade, so hello all :)

*High fives Nicole*

nicole94 31-12-2010 04:38 PM

*Hugs lia* lol. Whoo 1994 :) How are you today?

FlyingNy 31-12-2010 04:38 PM

Oh what a fail. It's no longer my birth year. Never mind, I did manage to post on my birth year page on my old account. How is everyone?

I'm alright today Nicole. The mother is driving me totally insane. This is going to sound totally dumb and make me seem like the slowest person on Earth, but I realised today it's not just me who infurates her. My mum just isn't a very nice person. Gee, I can't wait to move out.

Doikers 31-12-2010 04:41 PM

*Hugs Lia* What ya up ta tonight?

*Hugs Nicole*

nicole94 31-12-2010 04:43 PM

*Hugs lia* Lol, go on your old account and delete the post? that way your one on this accout will me moved onto that page :P
And sorry your mum is being a pain. You're not slow, i'm only just starting to realise some stuff about my mum, like that she is actually pretty homophobic, but trys to hide it :/
Oh and *Hugs mark*

FlyingNy 31-12-2010 04:50 PM

My mum's homophobic too and makes no effort to hide it. She knows about me, I know she does, even if she doesn't say it and yet she carries on with the comments, She'd hate me if she knew what I really was, if she knew all the stuff you guys do. I'm her daughter, and I guess she loves me, but only so long as I'm the perfect straight A student she wants me to be.

I'm having some friends over tonight and I can't wait for them to get here. She is doing my head in. One of them said she might be early and I told her to get here as soon as possible.

You alright today Nicole and Mark?

Oh, and I would go delete the post, but I'm too lazy :)

nicole94 31-12-2010 04:54 PM

I know lia, my mum knows everything, but she still makes comments about gay people and people with MH issues, it really bugs me.
Glad your friends are comng over, sounds like you will have a good night.
OW while I was typing that I poked myself in the eye with my eyeliner :(
I'm ok thanks, bit nervous about tonight though, there are gonna be lots of people.

FlyingNy 31-12-2010 05:02 PM

Good luck tonight Nicole, you'll be alright, there will be alcohol I assume ;)

That is why even women shouldn't multi task, you just end up frazzled, stressed, annoyed and something will go wrong.

Still, two more years Nicole and then we will be free. You can move out and stand on your own two feet, maybe go off to uni if you want, I hope to. I'm going to one far away.

nicole94 31-12-2010 05:06 PM

lol Lia. Yes, there will be alcohol, which I can't drink cause we are going to a pub and I am underage :( lol. And I can't go to uni for another 3 years
:(
What University do you want to go to lia? And I agree, we shouldn't multitask.

ljmeep 31-12-2010 05:11 PM

well, crap nuggets! every damn thing is closed so we can't do a damn thing 'til Monday! Ugh! I was hoping to get this whole mess over with and not have to worry about it anymore! :(

MammaMia 31-12-2010 05:14 PM

That sucks Kelly :(

*hugs all the wardies*

Doikers 31-12-2010 05:16 PM

Awh :( Nuts Kelly.

It's admireable that you tryed to put makeup on and type at the same time :) Nicole

nicole94 31-12-2010 05:19 PM

*Hugs kelly* That sucks :(
lol Mark, it's not an easy task beleive me, i'm currently trying to straighten my hair and type XD

ljmeep 31-12-2010 05:19 PM

lol... makeup and typing at the same time!? I'd look like a clown! lol... you must be very talented ;)

Thanks all... it does suck, but such is life... guess all my issues just have to be put on hold and delt w/ in the new yr.

nicole94 31-12-2010 05:24 PM

lol kelly, I learnt to put make up on when I was on 11 on a coach on the way to butlins with no mirror XD

ljmeep 31-12-2010 05:29 PM

ok... wow... i am very impressed. the only thing i can do w/out a mirror is put my contacts in. o.O

then again i don't usually wear makeup unless i'm going out for a special occassion or really feeling like crap and just need to pick myself up a bit.

MammaMia 31-12-2010 05:30 PM

I very rarely wear make up lol :(

nicole94 31-12-2010 05:31 PM

lol, although I just looked in the mirror and I look a bit like an oompa lumpa, too much foundation XD

ljmeep 31-12-2010 05:44 PM

i bet you make a very cute oompa lumpa ;) ... just scrub a little foundation off and you'll be all set to go! <3


All times are GMT +1. The time now is 06:18 AM.

Powered by vBulletin® Version 3.6.4
Copyright ©2000 - 2022, Jelsoft Enterprises Ltd.