Live Help


Forum Jump
Post New Thread  Reply
Old 11-06-2007, 11:06 AM   #21
Bitter_Angel
*First Aid Advisor*
 
Bitter_Angel's Avatar
 
Join Date: Dec 2006
Location: Narnia
I am currently:

wow its our thread!!!! yay
*hides im the sock pile*




Eva. Gone, but never forgotten 27.3.10

Bitter_Angel is offline   Reply With Quote
Old 11-06-2007, 09:46 PM   #22
Buttercup.
loveeeeeee
 
Buttercup.'s Avatar
 
Join Date: Aug 2006
I am currently:

*throws sock at kim*




I wanna stay inside all day
I want the world to go away


Buttercup. is offline   Reply With Quote
Old 11-06-2007, 11:37 PM   #23
LilAsh
Collapse
 
LilAsh's Avatar
 
Join Date: Nov 2006
Location: US
I am currently:

Hey I wanted to give you guys an update on Tanya since you asked yesterday. I ended up speaking to her last night. She is doing well and misses everyone loads. Her recovery is going great. She is almost three months cut free. She used her passion for dance to get her life back. She is awaiting paperwork to apply to three different universities for dance. If she gets in then she will be doing ballet and tap mainly, but a little contemporary and jazz as well. She just got a job as a nanny and will be moving in to the couples home next week so she will be without internet for a few months until she can save money. Other than that she seems to be doing well and sends her love.



Being half dead wasnt what I planned to be...

LilAsh is offline   Reply With Quote
Old 11-06-2007, 11:47 PM   #24
spiffykt
Cute like Pikachu
 
spiffykt's Avatar
 
Join Date: Feb 2007
Location: Virginia, USA
I am currently:

Yay! It's so so so awesome that she's doing so well! Thanks for the update!
-sends hugs in Tanya's general direction-

spiffykt is offline   Reply With Quote
Old 11-06-2007, 11:48 PM   #25
Bitter_Angel
*First Aid Advisor*
 
Bitter_Angel's Avatar
 
Join Date: Dec 2006
Location: Narnia
I am currently:

:dance:YAY!!!! Go Tanya. :dance:

Incase your reading this hun, just wanted to say, that I really am so hapy for you. I am glad that you are getting things back on track! You deserve to be happy. I miss you tons!! You did a lot for me hun. Take care and enjoy yourself. Good luck with uni.




Eva. Gone, but never forgotten 27.3.10

Bitter_Angel is offline   Reply With Quote
Old 11-06-2007, 11:48 PM   #26
Bitter_Angel
*First Aid Advisor*
 
Bitter_Angel's Avatar
 
Join Date: Dec 2006
Location: Narnia
I am currently:

Thanks for the update Ash

*Jumps on you for a hug*




Eva. Gone, but never forgotten 27.3.10

Bitter_Angel is offline   Reply With Quote
Old 12-06-2007, 12:29 AM   #27
Buttercup.
loveeeeeee
 
Buttercup.'s Avatar
 
Join Date: Aug 2006
I am currently:

Awwww that made me incredibley happy!!! I'm so happy she's doing well!!! Send her many many hugs and socks from me =)

Thanks for the update Ash *hugsssss* that just made my day a whole lot better!




I wanna stay inside all day
I want the world to go away


Buttercup. is offline   Reply With Quote
Old 12-06-2007, 12:34 AM   #28
*Scarlett*
R.I.P Mum
 
*Scarlett*'s Avatar
 
Join Date: May 2006
Location: Yorkshire
I am currently:

I never posted in here at v2 (sorry) but i just wanted to say thanks for the update on Tanya. I miss her. I'm glad she's doing better though.

*Scarlett* is offline   Reply With Quote
Old 12-06-2007, 12:49 AM   #29
LilAsh
Collapse
 
LilAsh's Avatar
 
Join Date: Nov 2006
Location: US
I am currently:

No problem everyone....i figured she would want you guys to know.

*hugs*



Being half dead wasnt what I planned to be...

LilAsh is offline   Reply With Quote
Old 12-06-2007, 12:55 AM   #30
Buttercup.
loveeeeeee
 
Buttercup.'s Avatar
 
Join Date: Aug 2006
I am currently:

:annoy:




I wanna stay inside all day
I want the world to go away


Buttercup. is offline   Reply With Quote
Old 12-06-2007, 12:56 AM   #31
Bitter_Angel
*First Aid Advisor*
 
Bitter_Angel's Avatar
 
Join Date: Dec 2006
Location: Narnia
I am currently:

BBBBOOOOOOooooooooooo




Eva. Gone, but never forgotten 27.3.10

Bitter_Angel is offline   Reply With Quote
Old 12-06-2007, 12:58 AM   #32
Buttercup.
loveeeeeee
 
Buttercup.'s Avatar
 
Join Date: Aug 2006
I am currently:

*jumps on kim*

im boreddddddddd blahhh




I wanna stay inside all day
I want the world to go away


Buttercup. is offline   Reply With Quote
Old 12-06-2007, 12:58 AM   #33
Bitter_Angel
*First Aid Advisor*
 
Bitter_Angel's Avatar
 
Join Date: Dec 2006
Location: Narnia
I am currently:

haha how can you be bored???
Im spamming lol




Eva. Gone, but never forgotten 27.3.10

Bitter_Angel is offline   Reply With Quote
Old 12-06-2007, 01:04 AM   #34
Buttercup.
loveeeeeee
 
Buttercup.'s Avatar
 
Join Date: Aug 2006
I am currently:

spamming is fun =)

i think i might just do the same




I wanna stay inside all day
I want the world to go away


Buttercup. is offline   Reply With Quote
Old 12-06-2007, 01:05 AM   #35
Bitter_Angel
*First Aid Advisor*
 
Bitter_Angel's Avatar
 
Join Date: Dec 2006
Location: Narnia
I am currently:

yup spamis great

:shower::door:




Eva. Gone, but never forgotten 27.3.10

Bitter_Angel is offline   Reply With Quote
Old 12-06-2007, 01:11 AM   #36
Buttercup.
loveeeeeee
 
Buttercup.'s Avatar
 
Join Date: Aug 2006
I am currently:

:hide:




I wanna stay inside all day
I want the world to go away


Buttercup. is offline   Reply With Quote
Old 12-06-2007, 01:11 AM   #37
Buttercup.
loveeeeeee
 
Buttercup.'s Avatar
 
Join Date: Aug 2006
I am currently:

eeee hehe




I wanna stay inside all day
I want the world to go away


Buttercup. is offline   Reply With Quote
Old 12-06-2007, 01:11 AM   #38
LilAsh
Collapse
 
LilAsh's Avatar
 
Join Date: Nov 2006
Location: US
I am currently:

so for some reason i thought those little pics would have something to do with spamming.....but then i realized...wait its kim...nothing makes sense with kim....like (and bringing this proof from another thread just to pick at you) who eats coco pops? wierdo...coco puffs are where its at



Being half dead wasnt what I planned to be...

LilAsh is offline   Reply With Quote
Old 12-06-2007, 01:15 AM   #39
Buttercup.
loveeeeeee
 
Buttercup.'s Avatar
 
Join Date: Aug 2006
I am currently:

what are coco pops?!?!?!?!
coco puffs are what i eat.
and if its something i eat everyone should eat it
because i'm a movie star

who has no idea what shes talking about?!?!?/ hmmm hyper




I wanna stay inside all day
I want the world to go away


Buttercup. is offline   Reply With Quote
Old 12-06-2007, 01:17 AM   #40
LilAsh
Collapse
 
LilAsh's Avatar
 
Join Date: Nov 2006
Location: US
I am currently:

yeah she is just a crazy brit!
coco pops...pshhh



Being half dead wasnt what I planned to be...

LilAsh is offline   Reply With Quote
Reply


Currently Active Members Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
Thread Tools Search this Thread
Search this Thread:

Advanced Search

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Censor is ON
Forum Jump


All times are GMT +1. The time now is 10:58 AM.

Back to top