Live Help


Forum Jump
Post New Thread  Reply
Old 05-06-2007, 11:49 AM   #21
Jetforce
Wound Care Advisor
 
Jetforce's Avatar
 
Join Date: Jan 2005
Location: Sydney
I am currently:

no
Missy Higgins

Jetforce is offline   Reply With Quote
Old 05-06-2007, 12:30 PM   #22
indiedyke
 
indiedyke's Avatar
 
Join Date: Jun 2007
Location: somerset
I am currently:

no

bis?

indiedyke is offline   Reply With Quote
Old 05-06-2007, 12:32 PM   #23
Field Of Paper Flowers
Random Hero
 
Field Of Paper Flowers's Avatar
 
Join Date: Feb 2007
Location: UK
I am currently:

No.

Plumb?





Field Of Paper Flowers is offline   Reply With Quote
Old 05-06-2007, 01:44 PM   #24
bittennails
 
bittennails's Avatar
 
Join Date: Jun 2007
Location: cloud 13
I am currently:

nope

the dresden dolls?



where did everybody go?

i've lost my family


bittennails is offline   Reply With Quote
Old 05-06-2007, 01:52 PM   #25
J.K
 
Join Date: Jun 2007

Yep.

Test Icicles?






J.K is offline   Reply With Quote
Old 05-06-2007, 02:01 PM   #26
noangelic
i do whatever the rice krispies tell me to :]
 
noangelic's Avatar
 
Join Date: Oct 2006
Location: dublin
I am currently:

haha no

brand new?

noangelic is offline   Reply With Quote
Old 05-06-2007, 03:29 PM   #27
crazykat
Fight for another day
 
crazykat's Avatar
 
Join Date: Jul 2006
Location: Australia

no

corinna fugate??



"Recovery is something that you have to work
on every single day and it's
something that doesn't
get a day off."


crazykat is offline   Reply With Quote
Old 05-06-2007, 08:38 PM   #28
Zedebee
It's okay not to be okay
 
Zedebee's Avatar
 
Join Date: May 2006
Location: Central Perk
I am currently:

Nope

Juliet Simms?




The only time you will find real light is when you're searching in the dark..


Zedebee is offline   Reply With Quote
Old 05-06-2007, 08:48 PM   #29
Psiren
Apathetic without the 'A'
 
Psiren's Avatar
 
Join Date: Feb 2007
Location: Warrington, UK
I am currently:

Nope

The 69 Eyes?






Psiren is offline   Reply With Quote
Old 06-06-2007, 05:34 AM   #30
Mac
 
Join Date: Aug 2006
Location: Iowa (USA)

No.

Acid Bath?

Mac is offline   Reply With Quote
Old 06-06-2007, 06:56 AM   #31
PropheticStar
 

Nope.

Machine Gun Fellatio?

  Reply With Quote
Old 06-06-2007, 07:41 AM   #32
behindblueyes
Will gladly climb your walls if u meet me halfway
 
behindblueyes's Avatar
 
Join Date: Feb 2006
Location: USA
I am currently:

Nope

Less than Jake?





behindblueyes is offline   Reply With Quote
Old 06-06-2007, 08:01 AM   #33
PropheticStar
 

yes, actually.

Karnivool?

  Reply With Quote
Old 06-06-2007, 10:52 AM   #34
shushyface
ooh this is new
 
shushyface's Avatar
 
Join Date: Jun 2007
Location: sunny lancaster
I am currently:

nope :(

zack de la rocha?



not a family, a house :

purple_rain (Liz) - my purple dolphin
Chingas (Lisa) - adopted sister
claireyfairey - my toaster
avalanche - the house spoon

shushyface is offline   Reply With Quote
Old 06-06-2007, 11:18 AM   #35
CoffinNail
This is gonna hurt.
 
CoffinNail's Avatar
 
Join Date: Apr 2007
I am currently:

Yeah!

Eighteen Visions?




All you wanna do is drag me down
All I wanna do is stamp you out


CoffinNail is offline   Reply With Quote
Old 06-06-2007, 12:37 PM   #36
chingas
Why does everything have to change?
 
chingas's Avatar
 
Join Date: Mar 2007
Location: Finland
I am currently:

nuh..

Silverstein

chingas is offline   Reply With Quote
Old 06-06-2007, 12:51 PM   #37
etchedinred
Silverchair Freak
 
etchedinred's Avatar
 
Join Date: Mar 2004
Location: Brisbane
I am currently:

Think so

Dappled cities fly

etchedinred is offline   Reply With Quote
Old 06-06-2007, 01:13 PM   #38
shmesh
*****
 
shmesh's Avatar
 
Join Date: Mar 2004
Location: Gold coast, Australia
I am currently:

Nope
Bloc Party

shmesh is offline   Reply With Quote
Old 06-06-2007, 01:31 PM   #39
crazykat
Fight for another day
 
crazykat's Avatar
 
Join Date: Jul 2006
Location: Australia

Nope

Cascada



"Recovery is something that you have to work
on every single day and it's
something that doesn't
get a day off."


crazykat is offline   Reply With Quote
Old 06-06-2007, 01:32 PM   #40
Warrior_x
♥Alecia&&Demi♥
 
Warrior_x's Avatar
 
Join Date: Jun 2007
Location: Manchester
I am currently:

Yep
Dj Boonie





Warrior_x is offline   Reply With Quote
Reply


Currently Active Members Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
Thread Tools Search this Thread
Search this Thread:

Advanced Search

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Censor is ON
Forum Jump


All times are GMT +1. The time now is 04:42 PM.

Back to top