RYL Forums

RYL Forums (https://www.recoveryourlife.com/forum/index.php)
-   Fun and Distractions (https://www.recoveryourlife.com/forum/forumdisplay.php?f=22)
-   -   This message should ALWAYS be in top 5 (https://www.recoveryourlife.com/forum/showthread.php?t=1948)

ConcreteAngel 22-05-2009 04:36 PM

aha, clever she is

Schleier von Dunst 22-05-2009 04:37 PM

hehe why thank you :-D

Frenemies 22-05-2009 06:05 PM

Mhm, she is a smarty pants =P

Schleier von Dunst 22-05-2009 06:05 PM

I DON'T have smarties in my pants! That would really hurt.

Frenemies 22-05-2009 06:06 PM

Not if they melted *rolls eyes*

Schleier von Dunst 22-05-2009 06:10 PM

EW! STICKY!


*catches eyes and rolls them back*

Frenemies 22-05-2009 06:12 PM

Aww, thank you! They keep going wandering without me :-D

Schleier von Dunst 22-05-2009 06:21 PM

wondering?

Or Wandering?

:tongue2:

Frenemies 22-05-2009 06:23 PM

Yeah that's what I said, my computer wasn't listening to me... stupid computer!

Schleier von Dunst 22-05-2009 06:24 PM

Course, I believe you :-D

Frenemies 22-05-2009 06:26 PM

I want to go to bed!!! So tired! I'm old, old people need naps and cocoa *nods*

Schleier von Dunst 22-05-2009 06:28 PM

*makes cocoa and tucks you up in bed*

OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL LLLLLLLLLLLLDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

And you're only 7 years older than me :tongue2:

Frenemies 22-05-2009 06:31 PM

*Pretends she didn't read that & throws the cocoa at Sarah* Muahaha!

Argh, why do people not knock anymore!!!!!!! :angry:

Schleier von Dunst 22-05-2009 06:33 PM

*ducks the cocoa*

what happened?

Frenemies 22-05-2009 06:36 PM

All I've today is people just walking in, it'd be nice to have a little warning, but oh well :angry:

Damn you, now it's all over my wall :crying:

Schleier von Dunst 22-05-2009 06:37 PM

eurgh I know the feeling :-( It sucks.

I'm sorry, shall I wipe it up?

Frenemies 22-05-2009 06:39 PM

Nah tis okay, I can lick the walls later if I get bored :woot:

Schleier von Dunst 22-05-2009 06:43 PM

fair enough :-D You want more there?!?!?!

Frenemies 22-05-2009 06:49 PM

Nooooooooooo!! Wouldn't mind some strawberries to go with it though =]

Schleier von Dunst 22-05-2009 06:50 PM

*gives strawberries*

Frenemies 22-05-2009 06:54 PM

Ahhh, this is the life... strawberries and a cocoa covered wall

Schleier von Dunst 22-05-2009 06:55 PM

*feels like a servant for an old fogie*

*throws strawberries at wall*

Frenemies 22-05-2009 06:57 PM

:shocked: :sad: :cry: :crying:

They made a pretty pattern yay! :hop:

ConcreteAngel 22-05-2009 07:50 PM

Quote:

Originally Posted by .:Insomniatic.Meat:. (Post 1635899)
:shocked: :sad: :cry: :crying:

They made a pretty pattern yay! :hop:

theyre like a flickbook ^_^

Schleier von Dunst 22-05-2009 07:53 PM

lol! I used to love flickbooks

ConcreteAngel 22-05-2009 09:10 PM

me too...

Schleier von Dunst 22-05-2009 09:52 PM

They amazed me

ConcreteAngel 22-05-2009 10:15 PM

aye.
*sighs*

Schleier von Dunst 22-05-2009 10:18 PM

*hides*

Frenemies 23-05-2009 10:31 AM

*lol* I used to make flickbooks all the time when I was ickle.

ConcreteAngel 23-05-2009 12:40 PM

i had one. my friends mum bought it me. a kingfisher went and got a fish. i liked doing them backwards

mercipourlevenin 23-05-2009 05:07 PM

I love flikbooks i loved trying to make them off some kind of moshing guitarist(never went to well )

Frenemies 23-05-2009 05:35 PM

Awww, I can't remember what I tried to do, probably never worked either!

Schleier von Dunst 23-05-2009 09:25 PM

I always did them backwards, it was like rewinding a tape!

ConcreteAngel 23-05-2009 11:33 PM

yeshhhhhhhhhhhhhhhhhhh
omgdiizzle im a bit durnk
:D

Frenemies 24-05-2009 10:03 AM

Tut drunk at 15 *shakes head* I was never drunk at 15... :wow:

amethyst 24-05-2009 07:24 PM

b-b-b-bumpp

ConcreteAngel 24-05-2009 07:25 PM

Quote:

Originally Posted by .:Insomniatic.Meat:. (Post 1638810)
Tut drunk at 15 *shakes head* I was never drunk at 15... :wow:

yeah yeah and the pope isnt catholic

Frenemies 24-05-2009 07:30 PM

Isn't he?! No one told me, does the vatican know this? :-p

ConcreteAngel 24-05-2009 07:32 PM

yeah, theyre all in on it, its the next dan brown conspiracy!!

Frenemies 24-05-2009 07:39 PM

I'll wait 'til the movie comes out!

ConcreteAngel 24-05-2009 07:52 PM

twould probably be a hit aswell...
WE SHOULD MAKE IT AND BE RICHHH

Frenemies 24-05-2009 08:00 PM

I'm in! What actors shall we get?

ConcreteAngel 24-05-2009 08:21 PM

um um um
ME! :D

Shatterproof 25-05-2009 06:09 AM

Lol you goooons! ;)

ksdfjhlksajf 25-05-2009 10:32 AM

Hey everyone!

jalita 25-05-2009 10:55 AM

bumpbumpbump

jalita 25-05-2009 11:09 AM

me again.... i keep messing with the order... im the only here tonite, i think

Frenemies 25-05-2009 01:32 PM

Quote:

Originally Posted by ConcreteAngel (Post 1640088)
um um um
ME! :D

:woot:

flying[star] 25-05-2009 02:32 PM

*bump* ello dears:D


All times are GMT +1. The time now is 03:43 PM.

Powered by vBulletin® Version 3.6.4
Copyright ©2000 - 2020, Jelsoft Enterprises Ltd.