RYL Forums

RYL Forums (https://www.recoveryourlife.com/forum/index.php)
-   Fun and Distractions (https://www.recoveryourlife.com/forum/forumdisplay.php?f=22)
-   -   This message should ALWAYS be in top 5 (https://www.recoveryourlife.com/forum/showthread.php?t=1948)

chingas 08-06-2007 11:51 PM

Yawn??!
wtf.. How in the hell is that a yawn?

claireyfairy 08-06-2007 11:53 PM

i know, it's just creepy >.>

chingas 09-06-2007 12:06 AM

too creepy.. now I'm not that sure that I wanna use that anymore..

claireyfairy 09-06-2007 12:13 AM

:yawn: :yawn: :yawn: :yawn: :yawn: :yawn: :yawn: :yawn: :yawn: :yawn: :yawn: :yawn: :yawn: :yawn: :yawn: :yawn: :yawn: :yawn: :yawn: :yawn: :yawn: :yawn: :yawn: :yawn: :yawn: :yawn: :yawn: :yawn: :yawn: :yawn: :yawn: :yawn: :yawn: :yawn: :yawn: :yawn:

chingas 09-06-2007 12:27 AM

:eek::eek::eek:

claireyfairy 09-06-2007 12:41 AM

awh did i scare youuuu?

chingas 09-06-2007 12:43 AM

no, no.. of course not.. *shivers but acts brave*

claireyfairy 09-06-2007 01:00 AM

so cute! ^_^
*pats*

claireyfairy 09-06-2007 01:15 AM

:burger: damn u cant enlarge smilies anymore

chingas 09-06-2007 01:17 AM

You're treating me like a baby again!!

chingas 09-06-2007 01:17 AM

Quote:

Originally Posted by claireyfairy (Post 47727)
:burger: damn u cant enlarge smilies anymore

BWAHAHAHHAHAHAHA!!!

claireyfairy 09-06-2007 01:23 AM

little baby... go to sleep..
*sings lullaby*

chingas 09-06-2007 01:29 AM

*cries*
You don't want me to be here anymore.. you're pushing me away..
*runs away*

claireyfairy 09-06-2007 01:32 AM

nnnoooo come back!
i have more cheesecake!?

chingas 09-06-2007 01:36 AM

*stops running and turns back looking delicious cheesecake*
You promise you wont tease me if I come back?

claireyfairy 09-06-2007 01:39 AM

of course, we can eat cheesecake and sing songs!

chingas 09-06-2007 01:43 AM

allright! that sounds fun.. *runs back*

claireyfairy 09-06-2007 01:46 AM

yyyaaaaayyyyyyyy
what shall we sing?

chingas 09-06-2007 01:53 AM

aaa....aaa..
I don't know..
*thinks*
I don't really know..

claireyfairy 09-06-2007 01:54 AM

*sings random song*
there we go
lemonade time!

chingas 09-06-2007 01:58 AM

*joins singing other random song*

I'm thirsty..... but it's so long way down to the kitchen.. *sigh*

claireyfairy 09-06-2007 02:01 AM

im tired =[

chingas 09-06-2007 02:06 AM

why are you tired?
I was tired about an hour ago but not atm.. morning is almost here so it's just normal not to be tired.. I guess..

claireyfairy 09-06-2007 02:07 AM

awh its 02.08 here and i really need sleep because i woke early to revise
wanna sleep but RYL is too addictive

chingas 09-06-2007 02:17 AM

I wish it could be only 2.17 here too.... but it's not.. goddamn clock claims to be 4.17..
but I understand that you're tired.. *pets*

chingas 09-06-2007 02:18 AM

oh sh'it! Dad just drove in.. damn.. He's not gonna like founding me still awake..

claireyfairy 09-06-2007 02:21 AM

oooh ****** good luck!
im off to bed in a sec
xxx

chingas 09-06-2007 02:24 AM

*sighs* now it's over.. he came in and complained(but didn't yell 'cause everyone else is sleeping).. blah.. I tried to ignore him.. =)
well.. maybe I can act like a good girl and go to bed soon.. maybe

claireyfairy 09-06-2007 02:25 AM

yeah, good idea lol
im off now
goodnight my sweet =]
xx

chingas 09-06-2007 02:26 AM

Good night!! and sweet dreams..
*squeezes before leaving*

chingas 09-06-2007 09:11 AM

okay dear thread..
why aren't you in top 5?

chingas 09-06-2007 10:36 AM

please babe.. stay there..

claireyfairy 09-06-2007 11:52 AM

heelllooooooo

chingas 09-06-2007 11:56 AM

hi Claire!! *waves and jumps*

claireyfairy 09-06-2007 12:02 PM

hi liisa!!!!!!!!!!!! *pokes*

_plastic 09-06-2007 12:13 PM

^^^^^^^^^up!

chingas 09-06-2007 12:14 PM

so good to see you..
*huggies*
my mum has Tupperware party today.. blah.. and I'm supposed to be there too.. :Frown:

claireyfairy 09-06-2007 12:21 PM

hahahahahaha poor you

TheSuffererComplex 09-06-2007 01:03 PM

Ok, gonna post here before it gets out of the top 5 ^.^

claireyfairy 09-06-2007 01:25 PM

wwoooo posting

chingas 09-06-2007 01:28 PM

*blink blink*
Me and Claire are no the only ones posting? YEY!!

Claire, what do you think.. can we try whipped cream and chocolate in this thread too?

claireyfairy 09-06-2007 01:38 PM

oh yes choc is yummy

chingas 09-06-2007 01:45 PM

yey!!
*throws whipped cream all around*

TheSuffererComplex 09-06-2007 01:47 PM

wha? lol. I'm hungry now

claireyfairy 09-06-2007 01:48 PM

give meeeeeeeeeee

TheSuffererComplex 09-06-2007 02:19 PM

:O
*bumps*
and stay there, thread! :P

crazykat 09-06-2007 02:52 PM

Sounds like you guys are havin way too much fun in this thread...hehe

TheSuffererComplex 09-06-2007 03:31 PM

sweet! I like having way too much fun! *runs in circles* :P

claireyfairy 09-06-2007 04:21 PM

this thread is neverending laughs

TheSuffererComplex 09-06-2007 04:25 PM

yeay! laughs are fun hehe

I don't usually act like this trust me ;)


All times are GMT +1. The time now is 09:17 AM.

Powered by vBulletin® Version 3.6.4
Copyright ©2000 - 2020, Jelsoft Enterprises Ltd.