RYL Forums

RYL Forums (https://www.recoveryourlife.com/forum/index.php)
-   Veterans Board (https://www.recoveryourlife.com/forum/forumdisplay.php?f=34)
-   -   Virtual Psych ward! (https://www.recoveryourlife.com/forum/showthread.php?t=1312)

inkyspider 08-06-2007 09:42 PM

Lol, well you were nice enough to find them!

Or, you could say we were like kids who'd do anything their parents tell them too!

toothpaste 08-06-2007 09:42 PM

what?! horse poo???

inkyspider 08-06-2007 09:42 PM

My mom gets a cart of horse poo delivered to our house every few months

Auburn Shadow 08-06-2007 09:43 PM

Apparently it's good for the roses. I wouldn't know, I don't grow roses.

toothpaste 08-06-2007 09:44 PM

yea.. actually commin to think about it thats quite normal.. my grandad takes picture of it...

Bitter_Angel 08-06-2007 09:44 PM

eeeeeeeeee
sick sick people!! lol
Well dont be putting any of it in here!!

Auburn Shadow 08-06-2007 09:46 PM

We won't it's all smelly and disgusting. *eugh*

biscuit anyone?

toothpaste 08-06-2007 09:48 PM

is there any milk?

bobidrawpictures 08-06-2007 09:48 PM

*checks in* and goes to corner curlys up with teddy

Bitter_Angel 08-06-2007 09:49 PM

No but theres a cow here. Her names Daisy. Feel free to milke her. Left bit is strawberry, Right bit is choclate. The back ones are semi and skimmed! lol
There ready chilled too.

toothpaste 08-06-2007 09:49 PM

u ok luke?

Bitter_Angel 08-06-2007 09:50 PM

*pounces on Luke*

toothpaste 08-06-2007 09:51 PM

arrrrrrrgh!!!! i gotta go.. bbl

bobidrawpictures 08-06-2007 09:51 PM

not really, just broke down crying on the phone

Auburn Shadow 08-06-2007 09:52 PM

okies, talk to you later. Hope you're ok.

How are you Luke? Wanna talk?

Bitter_Angel 08-06-2007 09:56 PM

:yeah: Tabby you are a very odd person! lol Love ya really hunni

Luke, whats up hunni. Want to talk bout it?

bobidrawpictures 08-06-2007 09:58 PM

a really good friend of mine who i havent spoken to in ages go in touch and i called her (she was my best friend noone knows me like she does she knows everything about me) and towards the end i just started crying, i miss her so much all the time, i kinda feel bad as i had to put the phone down i didnt want to break down while speaking to her, its i miss her so much, and when in the month we havent talked ive been so down and all and hearing her vocie again and remebering how things were, sorry im pathetic

Bitter_Angel 08-06-2007 10:01 PM

Not pathetic hun.
*hugs*
Maybe you could text her or something to explain.
Your bound to feel like that.
Maybe you could make a fresh start and see each other more often.
I know its hard, but it might help.

Auburn Shadow 08-06-2007 10:06 PM

*huge soft hugs* It's not pathetic, hun, really not.
*echos what Kim said*
It's got to be hard not seeing her very often, but, could you maybe arrange to meet up on a regular basis, once a week or something like that?

bobidrawpictures 08-06-2007 10:06 PM

i'll call her tomorrow buti just feel like crap and i cant stop crying


All times are GMT +1. The time now is 10:36 PM.

Powered by vBulletin® Version 3.6.4
Copyright ©2000 - 2020, Jelsoft Enterprises Ltd.